Общи условия

AIR PARTNER
І. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ 1.1. ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да предостави на ПОТРЕБИТЕЛЯ подробна информация за услугите и цените по хотелското настаняване. 1.2. ТУРОПЕРАТОРЪТ осигурява настаняването на ПОТРЕБИТЕЛЯ и изпълнението на съответните туристически услуги, указани във Ваучера за настаняване. 1.2.1 Настаняването в хотелите се извършва спрямо политиката за настаняване на съответния хотел. Ранното настаняване в хотела и късното освобождаване се заплащат на място в хотела в зависимост от възможността за предоставянето на тези услуги и спрямо цени, обявени на рецепция. 1.3. ТУРОПЕРАТОРЪТ може да осигури, по желание на ПОТРЕБИТЕЛЯ по време на туристическото пътуване допълнителни услуги, кaто самолетни билети, трансфери, рент-а-кар, допълнителни туристически екскурзии, които се отбелязват във Ваучера и за които са валидни отделни общи условия за всяка от услугите. В информационната бланка ТУРОПЕРАТОРЪТ предоставя информация за услугите, начин на плащане, анулационни срокове. 1.4. ТУРОПЕРАТОРЪТ е длъжен да осигури информация за закупения самолетен билет от Потребителя, като час и място на тръгване, авиокомпания с която лети, продължителност на полетите, продължителност на престоя, условия на тарифа, цени за допълнителни услуги и самия самолетен билет. 1.5. ТУРОПЕРАТОРЪТ има сключен застрахователен договор по чл.42 от Закона за туризма’ със Застрахователна компания „Лев Инс” АД застрахователна полица No 13052310000490, валидна до 14.06.2024 1.6. Записването е възможно да се извърши по телефон, имейл или директно в офиса на ТУРОПЕРАТОРА. Резервацията се счита за валидна след внасяне на депозит от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ и потвърждение изпратено от страна на ТУРОПЕРАТОРА. Разплащането се извършва в брой или по банков път на сметките на фирмата: Еър Партнър ЕООД Първа Инвестиционна Банка BIC: FINVBGSF IBAN: BG56FINV91501017629707 - в лева 1.7. ТУРОПЕРАТОРЪТ има право да се откаже от договора без да носи никаква отговорност, ако ПОТРЕБИТЕЛЯT не извърши плащания в установените срокове. Фактът за извършено плащане се удостоверява с надлежно оформен платежен документ. Ако потребителят е внесъл депозит, но не е извършил в установените срокове плащанията до пълния обем на общата цена на пътуването, депозитът не се връща. 1.8. ТУРОПЕРАТОРЪТ има правото да промени договорената в чл.2.1 цена на пътуването при промяна на при промяна на цената от страна на доставчика на хотелското настаняване. 1.9. ТУРОПЕРАТОРЪТ се задължава да информира ПОТРЕБИТЕЛЯ за промяната в общата цена по чл.2.8 в срок от 2 дни след възникване на обстоятелствата по чл. 1.7.1 1.10. ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право: 1.10.1. да приеме промяната в общата цена в срок упоменат от ТУРОПЕРАТОРА, след като бъде информиран за нея чрез заплащане на дължимата сума 1.10.2. да не приеме промяната в общата цена и да се откаже от туристическото пътуване в срок, упоменат от ТУРОПЕРАТОРА, след като бъде информиран, без да дължи неустойка. 1.11. Със съгласието на ТУРОПЕРАТОРА ПОТРЕБИТЕЛЯТ може да прехвърли правата и задълженията си по този договор на трето лице, което отговаря на всички изисквания за осъществяване на пътуването, след като предварително уведоми ТУРОПЕРАТОРА в срок не по-късно от 15 (петнадесет) дни преди началната дата на пътуването. 1.11.1. ПОТРЕБИТЕЛЯТ, който прехвърля своите права и задължения, и лицето, на което се прехвърля пътуването, са солидарно отговорни пред ТУРОПЕРАТОРА за заплащане на общата цена по договора и на разходите, свързани с прехвърлянето. 1.11.2 В случай на отказ от пътуванетo, ПОТРЕБИТЕЛЯТ се задължава да заплати всички неустойки, произхождащи от неговия отказ. ІІ. ОТГОВОРНОСТИ НА ТУРОПЕРАТОРА 2.1. В случай на възникнали обстоятелства, извън контрола на фирмата, ТУРОПЕРАТОРЪТ си запазва правото да прави промени в резервацията за хотелско настаняване, като своевременно уведоми ПОТРЕБИТЕЛЯ за това. 2.2. ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност пред ПОТРЕБИТЕЛЯ в случай на отнемане, забавяне или изменение на сроковете и условията на хотелското настаняване, които не зависят от ТУРОПЕРАТОРА, а именно: 2.2.1. Непреодолима сила /природни бедствия, стачки, войни и др./ 2.2.2. Анулация или прекъсване на пътуването по лични причини на ПОТРЕБИТЕЛЯ 2.2.3. Загуба или повреда на багаж по време на пътуването 2.2.4. Отказ от упълномощени органи да издадат виза /когато е необходима/ на ПОТРЕБИТЕЛЯ. 2.2.5. Недопускане от страна на съответните митнически и гранични служби ПОТРЕБИТЕЛЯ да влезе или да излезе в страната на пътуването поради липсата на надлежно оформени документи или извършени правонарушения или престъпления. 2.2.6 Когато отговорността на контрагентите на ТУРОПЕРАТОРА за вреди, причинени от неизпълнението или неточното изпълнение на услугите е ограничена от международни договори, отговорността на ТУРОПЕРАТОРА е в рамките на тези ограничения. 2.2.7 ТУРОПЕРАТОРЪТ не носи отговорност пред ПОТРЕБИТЕЛЯ в случай на изгубен багаж по време на пътуване с определена авиокомпания. Потребителят би следвало да се обърне при пристигането си в службата за "Изгубен багаж" на съответното летище /преди преминаването на митнически контрол на летището/, където следва да му бъде съставен протокол с констатираната щета (Damage Report). ІII. ОТГОВОРНОСТИ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ 3.1 ПОТРЕБИТЕЛЯТ е длъжен при пътуване извън България да си осигури необходимите лични документи /задграничен паспорт, лична карта, пълномощни, сертификати за вакасинация, здравни декларации за съответната страна и др./, оформени в съответствие със законите на посещаваната страна и Република България. 3.2 Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ е лице, което няма навършени 18 години и ще пътува в чужбина със собствен задграничен паспорт, то той трябва да предостави нотариално заверена декларация от двамата родители, че са съгласни със заминаването му в посочената страна на посочената дата /ако непълнолетното лице пътува заедно с единия от родителите си, е необходимо той да притежава нотариално заверено съгласие от другия родител/. 3.3 Деца до 18 години, пътуващи с двама родители - задължителен е международен паспорт (за деца 0-18) и/или лична карта (за деца 14-18г) в зависимост от посещаваната дестинация. При родители с различни фамилии е необходимо да се представи акт за раждане или заверено копие. 3.4 Деца до 18 години, пътуващи с един родител или придружител - необходимо е нотариално заверена декларация за разрешение за пътуване от другия родител/и. При различни фамилии на родител и дете отново е необходим акт за раждане. 3.5 Ако ПОТРЕБИТЕЛЯТ възнамерява да извърши пътуване и престой в страни с повишен риск от инфекционни заболявания, е длъжен да премине съответната профилактика съгласно международните медицински изисквания и да представи на ТУРОПЕРАТОРА документи, удостоверяващи това. 3.6 В случай, че претенциите на ПОТРЕБИТЕЛЯ, свързани с качеството на предоставяната услуга, не могат да бъдат удовлетворени на място при предоставянето на услугата хотелско настаняване, ПОТРЕБИТЕЛЯТ има право да предяви надлежно оформена рекламация към ТУРОПЕРАТОРА в писмен вид в срок не по-късно от 3 дни след края на пътуването. Рекламацията е валидна само в случай, че към нея е приложен двустранен протокол, съставен и подписан от ПОТРЕБИТЕЛЯ и ХОТЕЛА, в който надлежно са описани в писмен вид всички оплаквания на туристите през времето на пребиваването им в хотела. Оплаквания, незаявени в писмен вид на място в хотела, които за първи път са повдигнати след края на престоя на туристите, ХОТЕЛЪТ и ТУРОПЕРАТОРЪТ имат право да не разглеждат. ТУРОПЕРАТОРЪТ се задължава в срок от 15 дни след получаване на рекламацията да даде своето становище по нея на ПОТРЕБИТЕЛЯ. IV. АНУЛАЦИИ 4.1 В случай на отказ от пътуването от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ при резервация с възвращаема стойност, той се задължава да заплати на ТУРОПЕРАТОРА неустойка спрямо условията на тарифата 4.2 В случай на резервация с невъзвращаема стойност, клиентът губи цялата сума. V. ДРУГИ УСЛОВИЯ 5.1. В случай, че конкретният хотел има други условия, ТУРОПЕРАТОРЪТ и ПОТРЕБИТЕЛЯТ са длъжни да се съобразят с тях. 5.2. Условията на този договор не са валидни за резервации, направени за туристически пакети посредством друг туроператор. В този случай важат общите условия на договора за конкретния туристически пакет, които са неразделна част от него. 5.3. Договорът влиза в сила от датата на подписването му и е валиден, докато завърши туристическото пътуване. 5.4. Настоящия договор може да бъде отменян, изменян и допълван с двустранни писмени анекси при спазване разпоредбите на Закона за туризма. 5.5. Всички спорове по изпълнението на настоящия договор ще се решават по взаимно съгласие на страните. Ако такова не бъде постигнато, спорът ще се решава пред компетентния български съд. --
Виж Повече
AIR PARTNER
Настоящите общи условия уреждат правилата и реда за закупуване на самолетни билети в офисите, по телефон и по електронна поща на „Еър Партнър“ ЕООД (наричано по-долу „Еър Партнър“). За осъществяване на резервацията е необходимо потвърждение от страна на клиента, че е запознат с политиката за поверителност на Еър Партнър, свързана с предоставените от клиента лични данни. С това потвърждение потребителят се съгласява Еър Партнър да съхранява и обработва въведената от него/нея лична информация за срок и цели, свързани с по-нататъшната обработка на резервацията и издаването на самолетните билетите, както и за съответните съпътстващи ги документи. Клиентът декларира и достоверността на предоставената информация. 1. Резервация Еър Партнър поддържа резервационна система, чрез която прави и обработва резервации за самолетен билет/самолетни билети. 1.1 Резервациите могат да бъдат променяни, допълвани или отменяни безплатно по желание на клиента до момента на заплащане на билетите по тях, само при условие, че има налични места за исканите промени. След заплащане и издаване на самолетните билети, всички промени и откази се подчиняват на условията на конкретните тарифи на авиокомпаниите. За разлика от традиционните авиокомпании, при лоукост (нискотарифните) авиокомпании, самолетните билети се издават автоматично при заплащане на същите от клиента с кредитна/дебитна карта и/или в брой в офиса на Еър Партнър.Там няма период на „резервация“, в която може да се правят промени, да се отменя пътуването и билетите не може да се анулират. Сумите, заплатени по тях, са напълно невъзвръщаеми. 1.2 Някои тарифи, обикновено промоционални, сезонни и други специални предложения, не подлежат на никакви промени и възстановяване на суми след издаване на билета. Клиентът може да се информира подробно по имейл или по телефон за конкретните условия на тарифата на неговата резервация/резервации, преди издаването на билета или след това. 1.3 В редки случаи е възможно резервираните в офиса на Еър Партнър полети или цена да не бъдат потвърдени от авиокомпанията/ите. Тогава наш консултант следва да се свърже с клиента в най-кратък срок, да го уведоми за невъзможността да бъдат издадени самолетни билети по посочените полети и/или цена и да му предложи алтернативни варианти, които към момента могат да бъдат потвърдени. 2. Предоставена информация от клиента в процеса на резервация Необходимо е клиентът да предостави цялата информация, искана от него, точно и достоверно. Еър Партнър не носи отговорност, ако клиентът или някой от спътниците му не може да ползват резервираните и платени услуги (самолетен билет и/или др.) поради неправилно предоставени данни (име на пътник, дата на раждане, координати за контакт и др.). Стандартната комуникация с клиента се осъществява по електронен път и Еър Партнър не носи отговорност, ако клиентът не е прочел или не е получил необходимата информация за резервацията и/или билета си поради грешно предоставен имейл адрес, антиспам или други настройки на предоставената в резервацията електронна поща. Също така, отговорност на клиента е да предостави на Еър Партнър телефони за контакт, на които може да бъде намерен в работно време на фирмата, преди и след началото на пътуването. 3. Цени Цените на самолетни билети предлагани в офиса на Еър Партнър, включват стойността на самолетния билет/билети, такса обслужване и всички летищни такси, такси за сигурност, такси гориво и др., предварително обявени в процеса на резервиране. Повечето цени не включват такса за чекиран багаж, освен в случаите, когато изрично е упоменато, че цената включва чекиран багаж за един или всички полети от пътуването. Цените са обявени в лева. В случай, че цената на авиокомпанията е в евро, се превалутира в лева по курс 1,96. Плащането на билети се извършва винаги и само в лева по някои от избраните от клиента начини – в брой или по банков път. 4. Допълнителни такси 4.1 Цената не включва такси за допълнителни услуги, които клиентът по желание може да добави към своята резервация срещу доплащане. Такива може да бъдат такса за регистриран багаж, такса за запазване на място в самолета, такса за храна на борда и др. Резервация за тези услуги може да бъде направена в офиса на Еър Партнър или по телефон/е-мейл до 48 ч. преди пътуването; 4.2 Еър Партнър не носи отговорност за таксите, които начисляват ниско тарифните компании за чекиране, допълнителен багаж и др. Също така Еър Партнър не носи отговорност при невъзможност за безплатен чекин през онлайн сайта на която и да е нискотарифна компания поради техническа неизправност на сайта на съответната авиокомпания през който може да имаме контрол над резервацията. 5. Условия на плащане При заплащане на самолетни билети следва да бъде спазен срока, посочен в потвърждението за резервация, което клиентът вижда на разпечатката, предоставена му по време на резервационния процес или в имейл, който получава на посочения от него електронен адрес. В някои случаи, срокът за плащане и издаване на самолетния билет/билети може да бъде променен (с по-скорошен) от авиокомпанията, след потвърждение на резервацията. Тогава Еър Партнър следва да уведоми клиента по електронен път за по-ранния срок за плащане. Еър Партнър няма влияние над тази промяна и клиентът, ако желае да закупи самолетния билет/билети на първоначално резервираната цена, трябва да ги заплати в посочения нов срок. Клиентът не се задължава да приеме новия срок и може да се откаже от резервацията си. 5.1 Плащането може да бъде извършено по следните начини: Плащане по банков път: Цялата сума, дължима за самолетните билети с включени всички приложими такси, трябва да бъде преведена по сметката на Еър Парнтър

Получател: Еър Партнър ЕООД Банкови сметки в Първа Инвестиционна банка BIC: FINVBGSF сметка: BG56FINV91501017629707

За да бъдат издадени самолетните билети, след плащане чрез банков превод, е необходимо цялата дължима сума, с всички включени такси, да бъде получена в псочената сметка на Еър Партнър, за да се считат самолетните билети за платени в рамките на определения срок за плащане и да може служител на Еър Партнър да ги издаде преди резервацията да бъде анулирана. Клиентът сам носи отговорност да провери дали евентуален банков превод, извършен от него, ще постъпи по сметка на Еър Партнър в рамките на посочения срок за плащане. В случай, че клиентът извърши превод на сума по билети, но той не постъпи по банковата сметка на Еър Партнър в посочения срок, неговата резервация ще бъде анулирана и той ще загуби правото да получи самолетните билети срещу първоначално посочената цена. Ако резервацията може да бъде подновена на същата цена, билетите му ще бъдат издадени, след като преводът постъпи в сметката на Еър Партнър. Ако резервацията не може да бъде подновена на цена, отговаряща на сумата, преведена от клиента, той следва да избере дали желае Еър Партнър да върне парите по сметката му или да му бъде направена нова резервация на новата по-висока цена, за която той следва да доплати разликата в цените, като при плащане по банка отново ще важат същите условия за плащане, по банка описани тук. Плащане на място в офис на Еър Партнър: Клиентът може да плати и получи резервирания билет/билети на място в офис на Еър Партнър, но не по-късно от определения срок за плащане. Еър Партнър си запазва правото да отмени всяка една резервация за самолетен билет, която не отговаря на поне едно от гореизброените условия за плащане и съответното плащане не е получено в посочените срокове. 6. Отказване на заявени услуги Под “отказване на заявени услуги” се разбира отказ от пътуване при платен самолетен билет или билети. Всеки билет има конкретни условия и изисквания при промени или отказ от пътуване, определени от съответната авиокомпания и обвързани със съответната тарифа (основна ценана билета). Отказ на билет може да се направи единствено и офиса, в който е бил платен и издаден билета. В случай, че условията на тарифата позволяват възстановяване на сума по билета, Еър Партнър я възстановява на клиента в срок от 5 работни дни след като авиокомпанията възстанови същата сума на Еър Партнър. Ако плащането е било извършено с кредитна карта, сумата за възстановяване ще постъпи по сметка на клиента. Времето, необходимо за постъпване на възстановена сума по сметка на клиента, зависи и от процедурно и технологично време от страна на Еър Партнър, и от страна на банковите институции за пълното одобрение и трансфериране на сумите. При отказ от заявените услуги Еър Партнър има право да не възстанови приложената такса издаване за самолетните билети; 7. Оплаквания Еър Партнър ще разгледа с внимание всяко постъпило оплакване или иск, касаещи проблеми, свързани със самолетни резервации и билети. Клиентът трябва да подаде своето оплакване по електронен път и да го изпрати в писмена форма най-късно 30 дни след случая, дал повод за оплакването, на адрес: airpartnerbg@gmail.com Еър Партнър има задължение да разгледа всяко подадено оплакване възможно най-бързо, но най-късно до 10 дни след постъпването му и да изпрати отговор на адреса на подателя във формата, в която е постъпило – електронна. 8. Визи и документи за пътуване Клиентът и всички пътници, за които е резервирал билети, са длъжни да проверят наличието и изрядността на своите документи за пътуване и да проверят за всички изисквания за визи и лични документи за всички дестинации (начални, крайни, транзитни и т.н.) от маршрута на неговото пътуване, включително и България, ако тя е част от него. Еър Партнър не носи отговорност, ако някой от пътниците бъде възпрепятстван в която и да е точка от пътуването му, поради неактуалност, некоректност, невалидност или липса на даден изискван документ. 9. Гарантиране на цените Всички авиокомпании превозвачи си запазват правото да променят цените на самолетните билети преди тяхното пълно плащане и издаване. При такива случаи, Еър Партнър има задължение да уведоми клиента своевременно, но не носи отговорност за наложената от авиокомпанията разлика в цената. 10. Общи условия за превоз Важат всички конкретни условия и разпоредби за превоз на пътници на съответната авиокомпания превозвач.
Виж Повече
БЮЛЕТИН
Абонирай се и получавай нашите специални оферти и промоции директно в твоя имейл
Моля, прочетете нашата Политика за поверителност